سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای شهریاری در برنامه کودک

شنبه 92/1/31 5:35 عصر| نقد انتقاد صدا و سیما محمود شهریاری مجری برنامه کودک فتیله گزینش مجری تلویزیون | نظر

گزینش مجری در برنامه کودک...../اقای شهریاری در برنامه کودک

من خودم خیلی گناه و اشتباه دارم.اگر روزی خدا پرده از اعمالم بردارد ...

واقعا هم نمیدانم اخر و عاقبت چه کسی بهتر است و خدا چه کسی را بیشتر دوست دارد.چه کسی عاقبت به خیر میشود و چه کسی عاقبت به شر...

دوست دارم اگر خودم اشتباهی کردم و توبه کردم هم خدا مرا ببخشد و هم مردم اشتباهم را به رویم نیاورند...

نان مردم را هم دوست ندارم آجر شود...

اعتقاد دارم آقای شهریاری هم  از من انسان بهتری است و دوره ممنوع الچهره شدنش تمام شده و حق دارد عادی زندگی کند...

اما.......

مساله سر بچه ها و  برنامه کودک است.بهتر است ایشان به همان شبکه بازار بروند.در برنامه کودک بچه الگو میگیرد و مخاطب بچه ها هستند.آنها به مجریهایشان دل میبندند و مجری برایشان محبوب میشود.یک جور الگو....(خانم رضایی و خانم گیتی خامنه در کودکی ما). حرفشان را بچه ها راحت قبول مبکنند. منطقی است که بگوئیم این الگو ها نباید سوء سابقه داشته باشند. کسی که قبلا ممنوع التصویر شده جایش در برنامه کودک نیست ولو اینکه خیلی هم خوب شده باشد. پس فردا که به او علاقه مند میشود و بعدها میفهمد طرف ممنوع التصویر بوده و این از لحاظ تربیتی خوب نیست و ضربه میزند.

لپ کلام اینکه"اقای شهریاری بهتر است از برنامه کودک برود ....

ما قاطعانه درخواست میکنیم  حرف دلسوزان را گوش داده و منطقی رفتار کنید و برای مجریهای برنامه کودک مراحل گزینشی مناسبتری قرار دهید.