سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز:طرح سیما برای کودکان

جمعه 92/2/6 6:8 عصر| طنز شعر نقد انتقاد برنامه کودک صدا و سیما تلویزیون رقصجیغ دست هورا | نظر

طنز:رونمایی از طرح  تفصیلی صدا و سیما برای کودکان در ایام تابستان:

بشکن بشکنه...                 بشکن!

من نمیشکنم...                    بشکن!

حرمت باباها....                    بشکن!

حرمت مامانو ....                  بشکن!

محرم نامحرم  ...                  بشکن!

ایام محرم...                          بشکن!

 منو قبول دلری؟                   قر بیا!

دل وصول داری؟                    قر بیا!

من قر نمیام...                     ده بیا!

من قر نمیام...                     ده بیا!

تبلیغات گرون ...بعله....

جیگر بچه بسوزون... بعله...

پدر بابا در بیاد.... بعله

ما پول نداریم ... به ما چه!

ما پول نداریم ... به ما چه!

حالا بچه ها همه باهم جیغ دست هورا

بزن دست خوشگله را .....

اینوریا دست    اونوریها رقص

بیا بالا نانانانا

این کمره یا فنره

ماشاالله ماشالله بزن دست خوشگله رو

حالا کی از همه قشنگ تره؟ من من من من.....

****

ستاد شادسازی کودکان سیما

خوب کودکان عزیز دیگه شاد شدید کلی هم چیز یاد گرفتید .تابستان به سلامت...