سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوزنه بودن در تلویزیون!با چاشنی گناه!

دوشنبه 90/1/22 5:29 عصر| نقد سریال تلویزیون - دوزنه ها -ازدواج مجدد اری یا خیر - هبو -دلب | نظر

با عرض سلام

 بعد از خواندن مقاله  نشاط برنامه‌های کودک در تلویزیون از چه الگویی تبعیت میکند؟  این مطلب به ذهنم امد :

اول اینکه: این  مقاله حرف دل ما بود.مدتها بود این مساله را میخواستم بنویسم نمیتوانستم و قلمش را نداشتم. خانم طالبی خیلی خوب مطلب را باز کردند. اگر ایشان مایل بودند مقالاتشان را برای وبلاگ ما هم بفرستند   برای نقد اسلامی صدا و سیماست 

دوم اینکه . کاش رجا نیز یک قسمت از سایتش را به تحلیل دائم و نگرش به بیطرفانه صدا و سیما اختصاص بدهد. چون کار درست را  باید با پشتکار ادامه داد. ممنونیم.

 سوم اینکه: لطفا در مورد زنهای بد فیلمها هم که عاقبت به خیر میشوند !!!مطلب بنویسید. تلویزیون نشان میدهد یک زن با نقشه قبلی یک مرد متاهل را به خودش علاقه مند میکند و دست اخر هم بعد از ازدواج و دعوای هبو ها همه چیز حل میشود و حرفشان هم این است که ازدواج مجدد حلال است. باباجان ازدواج مجدد حلال است اما دلبری کردن از مرد نامحرم و وسوسه کردن او و کانون خانواده اش را متشنج کردن حرام است!نگاه هوس انگیز به زن نامحرم کردن حرام است. اینها چی؟ تازه دست اخر خانوم را خوشبخت و حتی گاهی مظلوم هم نشان میدهند و تعداد این سریالها کم هم نیست! پیامک از دیار باقی/راه در رو/....

امکان فرصت توبه پیدا کردن برای این زنهای بی بند و بار چقدر است؟ کسانی که زندگی خود را روی ویرانه زندگی دیگران بنا میکنند. ایا ممکن است از بدی خوشبختی بروید؟ ازدواج مجددی را تبلیغ میکند که بر حرام اندر حرام بنا شده. اگر در دین ما ازدواج مجدد است ان هم هست و تاکید شده که زن هرزه گردی و دلبری نکند. مرد چشم چرانی نکند. محرم و نامحرم همدیگر را دوست نگیرند و معاشرت غیر عرفی نکنند تا بعد هم بلاخره اقا دلش زن دوم هوس کند! تلویزیون به هوس افتادن را یاد میدهد نه ازدواج حلال را.

 اقا معلم خصوصی زبانش را زن گرفته بعد هم معلوم است دیگر به فکر ازدواج با او افتاده.

مرد سریال تا در میزند اگر یک دختر در را باز کند چشم چرانی و خوشش امدن شروع میشود.

دختر سریال با اینکه میداند مردی که امده با برادرش کار دار یک طور بدی دارد او را نگاه میکند تازه خوشش می اید و سعی میکند دام را پهن تر کند.

و غیره و غیره . دیگر تلویزیون باید به خودش بیاید و حیا و غیرت را نشان دهد نه بی بند و باری را به اسم طنز!!!

خلاصه دوستان عزیز اگر در این مورد فکر و نظری دارید هم به روابت عمومی تلویزیون بفرستید تا بلکه حیا کنند هم برای ما بفرستید تا مقاله اش کنیم . متشکریم.

پیگیر باشید.