سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقدی بر مجریهای تلویزیون

شنبه 90/7/23 11:18 صبح| نقد انتقاد مجری صدا و سیما تلویزیون لباس برنامه کودک رسانه ملی ب | نظر

مجریهایی با لباسهای تنگ

تازگیها مجریهای تلویزیون خیلی جالب شدند ! دیگرکم کم به جای  نماد مجری جوانی از یک جامعه اسلامی دارند تبدیل میشوند به مجری جوان!!! مال هرجای دنیا که میخواهد باشد. نگاه سکولار . گاهی دکمه پیراهنشون را باز میگذاردن(مثل یکی دوبار در رادیو 7) / گاهی به خانمهای هم سن و سال خودشون میگوین خواهر گلم!!( بعضی مجریهای مسابقات)/ متاسفانه بیشتر از گاهی ! با مهمانان نامحرم میگویند و میخندند و خیلی راحتند!!! لاس زدن اصلا مد شده! لباس غالب مردها کم کم دارد میشود لباس تنگ و چسبان همان لباسی که در فرهنگ ما مسلمانان زشت است انسان جلوی نامحرمش بپوشد! و وقار و حیای یک مسلمان مانع پوشیدن اینگونه لباسهاست. مشخص شدن برجستگیهای بدن برای مردها هم جالب نیست.

زدن ریش هم که برای مردها حرام است در برنامه کودک تقریبا همیشگی شده ( عمو حامد و عمو پورنگ و ...) و در برنامه های عادی سیما اعم از اخبار و ورزشی هم دارد فراگیر میشود.

ادای ادمهای ضد قانون و هنجار شکن را در اوردن که خوراک بعضی از برنامه های جوان پسندمان شده( مثلا نیمروز)

در میان زنان هم ارایش کردن و استفاده از زیور الات کم کم در تلویزیون عادی شده. این شعار که زیبایی در سادگی و وقار است تبدیل شده به : ارایش و ادا و اطوار!!!   گرم گرفتن با نامحرم مطمئنا گناه است.( برنامه +ما یا همان جمع ما ) " قولا لینا " همین نرم با مرد نامحرم صحبت کردن است. تازه چند میلیون جمعیت بیننده هم رویش. مانتوها هم کمکم چسبان و کوتاه شده و به بهانه مدل دار کردن تبدیل به مانتوهایی شده که به علت نوع دوخت خاصشان توجه انسان را به" بعد زنیت" مجری جلب میکند. حال انکه زن مسلمان باید طوری در جامعه ظاهر شود که " بعد انسانیت " او دیده شود( فارغ از جنسیت). نوع راه رفتنها همراه با ادا و اطوار دستها خصوصا توی برنامه های کودک و نوجوان بدجوری توی ذوق میزند!!! القای این مطلب که همه نامحرمها عمو و دایی اند ! توی برنامه کودک خطری جدی برای کودکان ماست! کم کم برخی از  مجریهای خانم زیر گلو ( غبغب ) را نمیپوشانند درحالیکه پوشاندن ان واجب است.

همه اینها را گفتم تا بگویم " ماجرایی در حال اتفاق است!!" این روند ها عادی نیست . اینها گامهایی است که نشان از مسیر پیش روی صدا و سیما میدهد. این مجری و غیره فقط عوامل اند انها کاری را که بهشان گفته شود میکنند اما دستهایی هست که برنامه هایی برای سکولار کردن تلویزیون ما دارد !    بهوش باشیم!!! ما مسلمانیم و شیوه زندگی ما باید بر پایه اصول اسلامی ما با شد. ما میگوییم مجریهای جوان ما از بدی  کار خودشان بیخبرند وگرنه نمیکردند اما مسئولین رده بالای نظارت بر سیما را چه بگوئیم! اقایان دقت کنید ...

ما فعلا فکر میکنیم شما نا اگاه هستید و امر به معروف و نهی از منکر میکنیم ولی اگر پایش بکشد و اقا فرمان دهد اماده  اجرای بند میم  امام هستیم...