سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره تخصصی \عصر امام خمینی\ برای طلاب و دانشجویان

پنج شنبه 90/8/26 11:8 عصر| | نظر

دوره تخصصی نظریه "عصر امام خمینی" برای طلاب و دانشجویان

 

موسسه فرهنگی ولاءمنتظر بر اساس نظریه “عصرامام خمینی” و با بهره گیری از کتاب عصر امام خمینی نوشته حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، دوره ای تخصصی بصورت غیر حضوری در این زمینه برگزار می نماید.

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی معاون آموزش این موسسه ، با اشاره به برخی از اهداف موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) اظهار داشت: کمک به شکل‌گیری فرآیند تحقق اهداف نهضت اسلامی، افزایش سطح آگاهی مردم از سوی گروه‌های مرجع، فعالیت بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و... از جمله  اهداف اصلی فعالیت این موسسه  می باشد.

وی افزود: موسسه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم‌له بر آشنایی بیشتر طلاب، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه با عصر امام خمینی (ره)، اقدام به برگزاری دوره هایی جهت تحقق این مهم کرده است.
وی ادامه داد: دوره آموزشی عصر امام خمینی(ره) در قالب سرفصل‌های اسلام‌شناسی، غرب شناسی، انقلاب اسلامی و شناخت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با  اشاره به تشکیل اولین کمیته علمی در این مؤسسه جهت پیگیری برگزاری این دوره ها درسال 87 خاطرنشان کرد: از آن زمان تاکنون به صورت کلی 4 دوره آموزشی حضوری «عصر امام خمینی» برگزار گردیده و و با توجه به استقبال از این دوره ها، از اسفند ماه سال گذشته این دوره بصورت غیر حضوری برگزار می گردد.

وی با بیان این که در سه دوره گذشته بیش از 300 نفر در این دوره ها شرکت کردند، ابراز داشت: معاونت آموزش موسسه ولاء منتظر(عج) در نظر دارد چهارمین دوره آموزشی غیرحضوری عصر امام خمینی(ره) را برگزار کند.

وی با یادآوری این‌که محدودیتی برای شرکت افراد در این دوره وجود ندارد خاطر نشان ساخت: دوره های غیر حضوری به مدت حدود 3 ماه خواهد بود و از قبول شدگان در این دوره برای شرکت در دوره تکمیلی عصر امام خمینی(ره) دعوت می شود.

گفتنی است: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  تلفن 7749458-0251 تماس گرفته و یا به اینجا مراجعه نمایند.

سامانه ثبت نام http://v-montazar.com/register