سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شما حالتون خوب نیست که با این اهنگا تحریک میشوید!

شنبه 90/1/20 3:52 عصر| نقد تلویزیون - صدا و سیما - اهگ - تحریک -غنادار - روح سالم - اهن | نظر

شما حالتون خوب نیست که با این اهنگها تحریک میشوید! ( منظور انهایی است که ما میگوییم دیگر تلویزیون شورش را در اورده!)

 

حرف: این اهنگهایی که شما ازش ایراد میگیرید چیزی نیست شما حالتون خوب نیست که با این آهنگا تحریک میشید.

جواب حرف حساب :اگر شما تحریک نمیشود یا نمیترسید که تحریک شوید به این علت نیست که " به علت پاکی درون و فکر پاک ذاتی شما این ها اصلا اینها رویتان تاثیر ندارد بلکه به این علت است که در گذشته بسیار از اینها و در این سطح دیده اید و البته تحریک شده اید و حالا دیگر برایتان محرک نیست و چیز بالاتری شما را تحریک و ارضاء میکند و الان هم دارید از انها بهره میبرید تا جایی که ان هم از چشمتان بیفتد و به بدتر ان روی بیاورید.

مثل معتادی که دیگر 1 گرم تریاک اورا نعشه نمیکند و به قول معروف باید دوزش را بالا ببرد یا کسی که به یک مسکن معتاد شده و از بس استفاده کرده دیگر 1 مسکن برایش کفاف نمیدهد و باید 2-3 تا بخورد. و البته کسی به این افراد نمیگوید " افرین که دیگر 1 گرم تریاک رویت تاثیر ندارد!!!!" بلکه به او میگویند ترک کن الان معتادی نمیفهمی . ترک کن تا بفهمی معتادی . تا دوباره بدنت سالم شود و و دوباره نسبت به مسکن و تریاک و ... هشدار دهد و حساس باشد.

درمورد این ترانه ها و فیلمها هم همینطور است اگر شما یک مدت مثلا یک ماه ترک کنی و به سراغشان نروی و حتی به انها فکر هم نکنی یواش یواش اثر سم انها از روحتان بیرون میرود و ان وقت میفهمید که همان یک صحنه کم هم محرک است و باید دوری کرد. اینها هم مثل تریاک که بدن را معتاد میکرد و از کار و فعالیت می انداخت روح را معتاد کرده و از کار و فعالیت و تفکر درست باز میدارد . انسان به جایی میرسد که دیگر فکر سالم به ذهنش خطوط نمیکند و ......

در هر صورتکلامتان را خوب و بدون حاشیه مطرح کرده بودید. انشاءالله خداوند به شما هم کمک کند تا روح شما هم حساس شود و خودتان هم به دیگران کمک کنید . باز هم از این که حرف دلتان را راحت مطرح کردید ممنونیم.

با امید عاقبت بخیری همه :فرزند ایران اسلامی / بند میم